15 Şubat 2010 Pazartesi

Hepsiburada.com Sıkıntısı İle İligi Gelişmeler

Hepsiburada.com ile yaşadığım sorunu çoğunuzun takip ettiğini bildiğim için son gelişmeleri de paylaşmak istedim. Bu konu ile ilgili yazdığım diğer yazılar için buraya ve buraya bakabilirsiniz.

Bozuk telefonu teslim alır almaz kargo ile gönderdim ama aldıkları şikayet ve geri gönderim o kadar fazlaymış ki pazartesi günü kargoya verdiğim ürünün kutusunu cumartesi günü  ancak açabildiler.

Kutu açıldıktan sonra ise 5/6 gün  tedarikçi firmaya gidip kontrol edilmeyi bekledi.

Ayrıca müşteri hizmetleri inanılmaz yavaş ve yetersiz. Sorduğunuz sorulara günler sonra cevap veriyorlar.

Hatta yazdığım bir çok sorunun cevabı hala verilmemiş durumda.

Bu konuda şikayetvar.com ile de iletişime  geçtim,şikayetim orada yayınlandı fakat bununda bir faydası olmadı. Yine copy-paste cevaplarla durumu geçiştirdiler.

En sonunda kuzucum paramızı artık iade etmelerini söylemek için müdürleri ile görüştü de bir sonuca bağlandı.

Fakat problemler burda bitti sanıyorsanız yanılıyorsunuz,çünkü yaptığımız alışveriş taksitliydi ve tutarlar taksit taksit iade edilmiş yani kartımın limiti bloke oldu.

Hepsiburada.com diğer sitelere göre daha uygun fiyatlarla satış yaptığı için tercih sebebimdi.

Fakat gönderilen bozuk ürün sonrasında yaşadığım ilgisizlik beni inanılmaz sinirlendirdi.

Saatlerce telefonda bekleyip bir türlü bi sonuca varamadık.

Bana yaşttıkları bu sıkıntılardan sonra bir daha asla hepsiburada.com'dan alışveriş yapmamaya karar verdim.

Yok ben bu kadar olaya tahammül ederim,saatlerce telefonda müşteri temsilcisini beklerim benim sinirlerim bozulmaz, acı çekmeyi seviyorum derseniz o zaman size müstehak (:

Senelerdir internet üzerinden alışveriş yaparım fakat bu siteden sonra inanılmaz bi güvensizlik başladı bende.

Bu işi daha da fazla uzatmadan gidip kendi ellerimle real'den aldım telefonumu.

Müşteri hizmetleri hepsiburada'nın aksine o kadar hızlıydı ki gerçekten inanamadım.

Web sitelerinde yer alan  bize yazın kısmından doldurğunuz forma çok kısa sürede cevap verip,sizi telefonla arayarak bilgilendiriyorlar.

Ayrıca taksit imkanları da var. Kart limitlerim hepsiburada.com yüzünden bloke olduğu içinde  iki ayrı karttan ödeme yaptım. Eğer limit probleminiz varsa ödemeyi ayrı kartlardan da yapabilirsiniz.

Sonuç olarak günlerce çin işkencesi çektikten sonra telefonumuza kavuştuk,şu anda torpidoda kuzu kuzu yatıyo (: (: (:

2 yorum:

  1. Gereksiz yere canının sıkılmasına çok üzüldüm.
    Tr'de online satışta lider olduğunu iddia eden böyle bir firmanın yaşattığı sorunlar akıl dışı gerçekten.Umarım bir daha yaşamazsın,zor da olsa telefonunu almışsın ya önemli olan bu.güle güle kullan : ) biz kadınlar bir şeyi kafaya takmayalım aman aman öyle ya da böyle amacımıza ulaşırız : )

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim canım desteğin için.

    TV de reklamlarını görünce bile sinirim bozuluyo artık,gerçekten.Zannediyosun ki çok büyük bir firma,porblem yaşamam ama oluyo işte.

    Bi de bu telefon kuzuma doğum günü hediyesiydi,nerdeyse bir sonraki doğum günü geldi (:

    amaca ulaşma konusunda çok çok doğru söylemişsin,elimizden uçan da kaçan da kurtulamaz (: (: (:

    YanıtlaSil

söyle söyle çekinme